lördag 21 mars 2009

Helig helg

Efter totalt kaos och en dator som sa adjö förra veckan så har det inte blivit någon uppdatering på en vecka. Lyckades trots allt att gå på stickcafé igår och det var skönt att bara sitta och mysa och planera inför nästa helgs äventyr.

SIV09 Ska bli kul och jag hoppas på ett fint västkustväder. Har anmält mig till två workshops. Dels estnisk spetsstickning samt bohusstickning. Ser fram emot bägge två lika mycket. Yippie.

Har ju sedan kommit på ett delikat problem. Har mycket länge velat sticka "promenade" av Hanne Falkenberg. Nu har jag beslutat mig för att jag ska det. Men i vilken färgskala. Man kan ju få ångest för mindre. Titta på hennes hemsida och hjälp mig, snälla.
Kan avslöja att mina favoriter är nr1, nr 7 och nr 9.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle välja 9:an. Ursnygg!!!

Njut av SIV09!!!

Kramar
Sanna

Eva i Halmstad sa...

Hej
Ska bli skoj att träffas på Siv.
Ses sen.
Eva.