tisdag 3 mars 2009

I väntans tider

det går jag i. Nejnej, inga barn på gång. Men jag väntar på att få börja jobba igen. Ryggen är mycket mycket bättre. Har till och med orkat gå två långpromenader samt vattengympa idag.
Visserligen trött när jag kom hem men vad gör det.

Har även investerat i en stegräknare. Både lillsyrran och brorsan har stegräknartävling. Tänkte att jag skulle vara med. Inte för att tävla mot de där två träningsgalningarna, utan för att se hur mycket jag egentligen rör på mig eller inte. Att man får lite bättre flås, kondis, kan ha några byxor och kjolar i garderoben är ju bara ett stort plus.

Håll tummarna för mig nu att jag orkar genomföra detta. Det finns inga krav, bara en bättre hälsa att uppnå. Imorgon ska jag jobba kvällstur för första gången på 4 veckor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter bra att du mår bättre i ryggen!
Och en stegräknare är en bra grej! Har en själv! Mannen har fått en på sitt jobb och där tävlar de verkligen!!
Ha det bra!/ Sommarfröken

Fröken Fräken sa...

Självklart håller jag tummarna!
Lycka till på jobbet i morgon!

Stickorren sa...

Jag håller tummarna att du går i land med föresattsen!

Anonym sa...

Haha, jag höll på att sätta teet i vrångstrupen där först. "Va?! Ännu en kompis på så kort tid" :)

Jag håller tummarna (även om jag inte tror att det behovs, jag är säker på att du kommer att fixa det!)

Hoppas att det går bra på jobbet!