fredag 3 april 2009

Tröttheten är total



Bild lånad från bloggbilder.aftonbladet.se

Jaha, man kanske skulle börja röka och dricka vin. Det förkortar visst livet med bara 6 minuter medan arbetsdagen förkortar det med 8 timmar!!

Skämt och sido, men det är så det känns idag. Sliten efter en helt galen vecka. Är det så här det ska vara?? Trodde att de där galna veckorna var över sedan jag bytt upp mig till en bättre arbetsplats. Nu är det visserligen inte så mycket spring i benen, men däremot det psykiska får sig några rejäla törnar emellanåt.

Det är då man är tacksam över stick-vänner som bara finns där och lyssnar och kommer med goda råd. Tog mig ner till stick-café i eftermiddags men jag funderade bra länge om jag inte skulle cykla hemåt istället. Det blev väldigt bra och nu är jag redo för sängen. Hoppas på mindre huvudvärk och sol ute imorgon. Kanske går det att bege sig till verandan med stickning insvept i yllefilt.

1 kommentar:

Inger sa...

Jag är glad att du orkade komma.Hoppas du får välbehövlig vila i helgen.KRAM från mig.